Piylənmə ABŞ-da ən çox yayılmış sağlamlıq problemlərindən biridir. Bu məsələlərdə insanlara kömək edən ABŞ Milli Yemək Pozğunluğu Assosiasiyası (NEDA) bu yaxınlarda çox mübahisəli bir qərar qəbul etdi.
Bu Assosiasiyanın məlumatlandırıcı çağrı mərkəzi var. Bu qaynar xəttə zəng edən amerikalılar piylənmə ilə mübarizə aparmaq üçün məsləhət alırlar. Beləliklə, burada bir çox işçinin oturub insanları dinlədiyi və suallarını cavablandırdığı mütəxəssislər işləyirlər.
Lakin zəng edənlər artıq real məsləhətçi ilə danışmayacaqlar. Assosiasiyanın rəhbərliyi öz qərarına uyğun olaraq bütün işçilərini işdən çıxarıb. Daha sonra zəng mərkəzi bağlandı. Buna səbəb Assosiasiyanın daha ucuz həll yolu olan süni intellektdən istifadə etmək istəməsidir. Açıqlamada xəttin istifadəsinin davam etdiriləcəyi, lakin artıq zəng edənlərin süni intellektə malik çat-botla danışacağı bildirilib.
Bu hadisə ilə ilk dəfə olaraq süni intellekt botu insanların kollektiv şəkildə işdən çıxarılmasına səbəb olub…