FCC MMC
2017-ci ilin iyun ayından bəri öz uğurlu fəaliyyəti ilə rəqiblərini üstələməyə başlamış FCC MMC şirkəti yuyucu və dezinfeksiya edici məhsulların, bəzi qida sahəsi məhsullarının, eləcə də antifriz, parnik məhsulları kimi kimyəvi preparatları və bunların xammallarının tədarükü ilə məşğuldur.
İmport istiqamətləri arasında İran, Rusiya, Türkiyə, Çin, Cənubi Koreya, Malayziya, Yaponiya, Almaniya, İngiltərə üstünlük təşkil etsə də, demək olar ki, dünyanın bir çox digər ölkələri ilə də sıx əlaqələri mövcuddur və lazım olduğu təqdirdə bu ölkələrlə də sağlam biznes münasibətlərinin qurulmasında çətinlik yaşamayacaqdır.
Hal-hazırda əsas tədarük etdiyi xammal və kimyəvi məhsullar arasında öz satış həcminə görə SLES, LABSA, Kaustik soda, Natrium Hipoxlorid, Qliserin, Citric turşusu, Monoetilen qlikol, Editronik turşusu, Fosfor turşusu, Etil Asetat, Natrium Karbonat, Natrium Perkarbonat və s. üstünlük təşkil edir.
5 ildən kiçik bir fəaliyyət müddətinin olmasına baxmayaraq, bazardakı bir çox çoxillik rəqibləri ilə ciddi rəqabət apara bilməsi şirkətin düzgün və davamlı yol xəritəsi ilə addımladığının sübutudur.
Since June 2017, FCC LLC become one of the best chemical trade companies with its successful working in Azerbaijan with supplying raw materials for detergents and disinfectants industry, food, industrial and antifreeze products, greenhouse products. Additionally, the company started to export raw materials in nearby countries since 2021.
Although FCC LLC imports raw materials from Iran, Russia, Turkey, China, South Korea, Malaysia, Japan, Germany, and the United Kingdom, they also have close relationship with many other manufacturers all over the world and will not have a difficulty in establishing healthy business ties if necessary.
Currently, the main raw materials and chemical products it supplies are Mono ethylene Glycol, SLES, LABSA, Caustic soda, Sodium Hypochlorite, Glycerin, Citric acid, Etidronic acid, Phosphoric acid, Ethyl acetate, Sodium Carbonate and Sodium Percarbonate.
Despite the history of FCC LLC is fewer than 5 years, its ability to compete effectively with many powerful rivals in the market is the proof that the company is on the right and sustainable road map.